Wystarczy, że wypełnisz formularz, a już za klika minut otrzymasz dostęp do Twojej indywidualnej instalacji PUBLIGO.
Jeśli uznasz, że chcesz z nami zostać, wybierzesz dogodną dla siebie opcje, a my zajmiemy się resztą.
Aby rozpocząć okres testowy, nie musisz nic opłacać ani podawać numeru karty kredytowej. Potrzebny jest tylko Twój adres e-mail, na który wyślemy dane dostępowe do utworzonej specjalnie dla Ciebie platformy.
Platformę Publigo możesz testować przez 15 dni za darmo.
Potrzebny jest tylko adres e-mail, nie musisz nic opłacać, ani podawać numeru karty kredytowej.
Do testów udostępniamy najbardziej zaawansowaną wersję PRO. Możesz korzystać z pełnego pakietu narzędzi – testować automatyzacje, integracje i zaawansowane opcje publikacji.
To najlepszy sposób, by sprawdzić, jak Publigo działa w praktyce i co naprawdę potrafi.
Kursy można sprzedawać nawet w momencie testowania Publigo. Wszystkie ustawienia dokonane w wersji testowej, zostaną przeniesione do pełnej wersji, jeżeli zdecydujesz się na zakup platformy.
Możesz więc od razu działać i sprzedawać swoje szkolenia!
Chciałbyś mieć możliwość przetestowania produktu przed zakupem?
My dajemy Ci taką szansę!
Jesteśmy pewni naszej jakości i nie boimy się dać na nią gwarancji. Próba nic nie kosztuje — kliknij i przetestuj nowe funkcje:
Jeśli kupisz pakiet Publigo po 15 darmowych dniach, nadal masz 30 dni
na zwrot bez żadnych kosztów.
Efekt — 45 dni bezpłatnego testowania!
Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT. Podatek VAT zostanie doliczony przy przejściu do zamówienia. Ceny brutto poszczególnych pakietów wersji pudełkowej (BOX) są następujące: START – 1226,31 zł, PLUS – 2210,31 zł, PRO – 3686,31 zł. Ceny brutto poszczególnych pakietów wersji abonamentowej (GO) wyglądają następująco: START – 119,31 zł (opłata miesięczna), 1284,12 zł (opłata roczna), PLUS – 217,71 zł (opłata miesięczna), 2317,32 zł (opłata roczna), PRO – 365,31 zł (opłata miesięczna), 3645,72 zł (opłata roczna).
W przypadku wersji BOX (instalowanej na własnym serwerze) płatność jest jednorazowa, a po okresie roku możliwe jest przedłużenie pakietu wsparcia i aktualizacji po cenie niższej od standardowej (po roku -25%, po 2 latach – 37,5%, a po 3 latach -50%). W wersji GO klient płaci wygodny abonament miesięczny lub roczny (płatny z góry).
Aby platforma działała, potrzebna jest jeszcze domena, a w przypadku Publigo BOX także hosting. Poza tym niezbędne jest konto w wybranym systemie płatności oraz opcjonalnie konta w systemie mailingowym i fakturującym. Dodatkowym kosztem może być również hosting wideo (vimeo.com, wistia.com itp.). Przy czym wersja GO posiada już hosting wliczony w cenę. W zależności od pakietu jest to 50, 75 lub 100 GB na pliki wideo, ale można też korzystać z własnych zewnętrznych kont hostingowych typu Vimeo, Wistia, YouTube itp.
Wersja GO to oprogramowanie udostępniane w formie cyklicznie opłacanej usługi (SaaS) – to najszybszy i najtańszy sposób na start w świecie Publigo. W tej wersji otrzymujesz gotową platformę z zapewnioną infrastrukturą (serwer, hosting wideo, maile transakcyjne etc.). Niczego nie musisz instalować, zastanawiać się jaki serwer wybrać itp. – zakładasz konto i możesz działać! W wersji BOX opłata jest jednorazowa (z opcją przedłużenia wsparcia i aktualizacji po roku). W tej wersji otrzymujesz oprogramowanie, które musisz samodzielnie zainstalować i uruchomić (lub skorzystać z naszej pomocy startowej). Musisz więc zadbać o serwer, hosting wideo i wszelkie kwestie związane z infrastrukturą i jej administracją. Porównianie wersji znajdziesz w tej tabeli.
W każdym pakiecie otrzymujesz oprogramowanie Publigo, instrukcję oraz wsparcie i aktualizacje. Funkcje oprogramowania różnią się w zależności od pakietu i zostały przedstawione w tej tabeli.
Platforma Publigo posiada wbudowaną integrację z następującymi systemami płatności: PayPal, tpay.com (dawne transferuj.pl), PayU, Dotpay, Przelewy24, Paynow, Stripe, Coinbase (kryptowaluty). Możesz przeprowadzać szybkie testy bez konieczności dokonywania realnych płatności. Platforma pozwala aktywować dowolną liczbę integracji jednocześnie np. PayPal i tpay.com. Wybrane integracje pozwalają wdrożyć płatności cykliczne (szczegóły w dokumentacji).
Platforma posiada integrację z 5 systemami fakturującymi: iFirma, wFirma, inFakt, Taxe oraz fakturownia.pl. Jeśli nie masz jeszcze żadnego systemu do automatycznego wystawiania faktur, to rekomendowane jest skorzystanie z systemu Fakturownia.
Platforma pozwala na integrację z następującymi systemami mailingowymi: GetResponse, FreshMail, MailerLite, SALESManago, MailChimp, ActiveCampaign, Interspire, iPresso i ConvertKit. Integracja pozwala zapisywać kursantów na wybraną listę mailingową po zakupie danego kursu. Możliwe jest również włączenie opcjonalnego zapisu na newsletter.
Kody zniżkowe dostępne na platformie mogą być ustawione jako kwotowe lub procentowe. Możliwe jest też ustawienie daty początku i końca promocji, maksymalnej liczby użyć, czy ograniczyć dany kod do konkretnego kursu.
Dzięki funkcjonalności klonowania kursów możliwe jest skopiowanie całego kursu i utworzenie na tej podstawie nowego. Dzięki temu można szybko stworzyć podobny kurs lub różne wersje cenowe sprzedawanego kursu (Premium, VIP itp.). Funkcjonalność ta dostępna jest w pakietach Plus i Pro.